Długo szukałem pierścionka zaręczynowego. Po kilku nieudanych wizytach w różnych sklepach jubilerskich przeniosłem poszukiwania do sieci. Chciałem odejść od tradycyjnego pierścionka z diamentem. Chciałem żeby było nowocześnie, niekrzykliwie i wysokiej jakości – piękno dyskretne, które można będzie nosić do wieczorowej sukienki oraz do lnianych spodenek na wakacjach. Nie znalazłem drugiego miejsca, które tak celnie trafiło w moje oczekiwania. Zakupu dokonałem przez internet,
kontakt bardzo sprawny. Po zakupie trzeba było pierścionek zmniejszyć – właśnie przyszedł po przeróbkach, wszystko jest jak należy. Obsługa klienta 5/5, oferta to kwestia gustu – dla mnie jest wyjątkowa. Pozdrawiam
Piękna biżuteria ale niestety kiepskie doświadczenia w sklepie nie skłoniły mnie do jej zakupu. Szukam w Warszawie bardzo wysokiej jakości atelier, które wykona dla mnie spersonalizowane zamówienie, niestety sobotnie doświadczenia z salonu przy Mokotowskiej pozostawiają wiele do życzenia. Obsługująca nas osoba zachowywała się wyniośle i arogancko, jej odpowiedzi na pytania były – z mojej wiedzy – nie tylko niepoprawne, ale wręcz osądzające wobec nas. Too cool for school w exclusive salonie biżuterii? Czy exclusive znaczy wywyższamy się nad klientów, którzy mają gotowość wydać kilka lub kilkanaście tysięcy na zakup? Wyszłyśmy z przyjaciółką zaskoczone, że taki standard obsługi ma jeszcze prawo bytu. Szkoda, bo raczej tam nie wrócę, a biżuteria bywa piękna. A drogi Beller – nawet w odzieżowych warszawskich butikach gdzie wartość produktu oscyluje wokół 400-500zł można spodziewać się pomocnej obsługi klienta która pomoże dobrać sukienkę oferując przy tym lemoniadę czy prosecco. Tu produkt kosztuje wielokrotnie więcej, a jakie jest oferowane przez Was doświadczenie klienta? Pozdrawiam!
Gratulacje dla właścicieli za pomysł i realizację butikowego sklepu jubilerskiego. Bardzo ciekawa oferta, subtelna i zaskakujące pomysły, szczególnie na specjalne okazje. Niestandardowe wzory biżuterii i zachwycające kamienie, w rzadko spotykanych odcieniach. Nie jest to kolejny massmarketowy jubiler. Tak trzymać i powodzenia! Pozdrowienia dla obsługi sklepu przy Mokotowskiej:)
Gorąco polecam wizytę w salonie BELLER. Kupiłam kilka drobiazgów. Nie tylko one okazały się cenne ale i spotkanie z pracującymi w salonie osobami. Panie mają nienaganne maniery i znakomicie znają się na sztuce jubilerskiej. Biżuteria cechuje się estetyką i precyzją wykonania oraz wysoką jakością. Salon prezentuje też bardzo elastyczne podejście do potrzeb klienta.
W porównaniu do konkurencji z bliskiej okolicy obsługa jest zawsze chętna do pomocy. Potrafią poświecić czas, czasem duuużo czasu, aby dobrać produkt do naszych potrzeb. Samo wykonanie biżuterii oraz dostawa i opakowania 5/5. Polecam
Podsumowanie opinii:
Klienci chwalą BELLER za wysoką jakość biżuterii, estetyczne i precyzyjne wykonanie, elastyczne podejście do potrzeb klienta oraz profesjonalną obsługę. Jednakże, niektórzy zauważyli niedostateczne doświadczenia w kontakcie z personelem sklepu.